Remember me♥

Halloj!
Bättre sent än aldrig eller vad brukar man säga.
Just nu sitter jag och äter chokladtomte som jag fick av tomten idag!
Idag har jag hunnit med massor, jag har slingat håret(Bild nedan), vart med Tricia, kollat läget på julmarknaden, och kollat på världens bästa film!
Som sagt har Tricia hjälpt mig med att slinga håret blondare och resultatet blev jätte bra, tack gumman! ♥
Sen har jag kollat på Remeber me, verkligen värd att se!
En film som man inte kan hålla tårarna inne.
Va även på marknaden men de var inte så mycket stånd men de va mysigt!
Och även en snäll tomte var där och delade ut Chokladtomtar, så jag och Tricia fick var sin.
Men nu ska jag leka lite med Photoshop ha de bra!
Riktigt nöjd med resultatet !

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

nice dag !! (Y) <3



Det var så lite gumman ! <3

2010-11-27 @ 21:33:51
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/
Postat av: Tricia <3

dsm !<3



Du ÄGER! :D<3

2010-11-28 @ 16:50:29
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0