Please pause time for a little while...♥

Just nu sitter jag här och är hur trött som helst.
Dagen har spenderats med Filip, och de blir en dag man sent glömmer! ♥
Du är underbar ska du veta!
Imorgon är de skola, och de är ju mindre roligt.
Efter skolan vid ungefär 3 så blir de konfirmation och direkt efter de fotbolls avslutning!
Fotbollen är saknad av mig.... <3
Nästa år blir de fotboll året om nästa år satsar jag nästa år brinner jag för fotbollen!
Jag känner att jag inte orkar skriva så mycket mer idag.
Ni får nöja er med de här, så får vi se om jag hinner slänga in något inlägg i morgon.
Ska även försöka komma i håg att ta bilderna från vidablick i morgon också haha!
Ha de bra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0