Once when i was little....<3

Ååå fy! Just nu har jag kollat igenom alla mina gamla filmer på datorn.
Jag saknar verkligen tiden när man var liten, jag var helt sjuk brydde mig inget om kläder utseende smink och sån skit, jag var jag. Och stog för det!
Jag var en riktig killtjej när jag va liten, Cooolast i stan!!
Haha, de va många filmer på mig och tola, och jag kan bara säga att vi blir sjukare och sjukare för mer år som går gumman!
Du är min stjäl! Inget är rätt utan dej !!
Jag gråter när jag ser igenom sånt här, för saknaden slår till så hårt i hjätrat på mig!
När livet är piss och allt är kört tänk tillbaka då, hur underbart liv du har haft och att en underbar forstättning är framför dig! Ta chansen!
Orkar inte fippla med att lägga upp filmerna här så blir några gamla bilder istället.
Pusshej ! <3

Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

Taack:D fast nu bytte jag precis igen :P

2010-11-10 @ 14:41:56
URL: http://psychoblondie.blogg.se/
Postat av: jennifer

SV: vad har du för dig idag då?:)

2010-11-10 @ 16:38:57
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0