Men vaknar jag igen kommer verkligheten rusande mot mig

Just nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar, som man spelade när man var liten.
Och tänker tillbaka på den underbar tiden när man var liten.
Idag har jag firat fars-dag för hela slanten.
Först var jag hos farfar och sedan hos morfar kom hem vi 6 tiden.
de händer inte så mycket mer idag tror jag.
Imorgon blir de skolan & konfa.
Veckan är full proppad med massa saker.
Och i helgen blir de Sm i gen. Denna gången i mot Alingsås, Örebro & Skara.
Handboll är en tuff och härlig sport!
Kamperna mellan spelarna och den underbar stämningen i en handbolls hall är obeskrivlig.
Nu ska jag gå och tända några ljus och bara sitta och tänka.... komma fram till den lösning jag har sökt efter länge.
Du har förlorat.....♥

Kommentarer
Postat av: hermy

sv: men så lite så sötis

vad gör du da??

2010-11-14 @ 22:51:56
URL: http://hermy.blogg.se/
Postat av: Cassandra Boman

Tusen tack för inbjudan!!<3

2010-11-15 @ 16:04:52
URL: http://caassandrabomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0