Love is the air ♥

Tjoo, jag somnar snart vid datorn kan jag säga.
En minnesvärd dag har de varit idag.
Skolan var väl, seg som vanligt. Hade även biologi prov idag, gick väl bra!
Efter skolan skyndade jag mig till bussen mot Clara.
Och jag vet att jag har sagt de många gånger Clara men jag älskar dej!
Jag och Clara kom hem till henne vid 2 tiden och åt/kastade pan pizza!?
Efter en stund kom efterlängtade Tola, skönt att få prata ut med er tjejer de ska ni veta.
Ni är guldvärda! ♥
Tola & jag tycker clara är smeexig i tandkräm! haha!
Har även dansat dagen lång med olika folk, jag äger på att dansa faktiskt!
Vid sju tiden åkte vi till gårn, och träffade alla saknade personer.
Denna kväll var guldvärd!
Och jag vill tacka för en underbar kväll jag sent glömmer!
Nu somnar jag så godnatt!
-
(Klicka förstoring)

Tagna av Tola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0