Jag har fångat en ängel ! <3

Just nu sitter jag och clarris och lanar, eller försöker snarare sakt!
Hon har som sakt sovit här inatt, men hon somnade i från mig vid 12 så satt upp och prata med Filip i stället, tur att jag har dig du! <3
Kvällen hos Clara var helt azzumeee, vi dansa och hade oss!
När vi väl kom till gårn var vi helt slut!
Jag hade en UNDERBAR kväll på gårn!
Idag vaknade vi ungefär vid 9 tiden och kollade på Sandor slasch ida och sedan gick vi till vete & råg för att äta frukost som var stängd så vi gick till pizzerian och åt pitabröd och cola!
Fin frukost tycker jag! Jaja de händer ju inte så ofta att man äter på pizzeria så där på morgonen.
Efter "frukosten" köpte vi lite godis och gick hem och nu sitter vi här vid varsin dator.
Imorgon blir de kyrkan, för jag måste gå 5 gånger innan jul för att jag går i konfa, sen har jag inget mer planerat så jag tar dagen som den kommer.
Men nu ska jag lana vidare hare! ♥
-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0