Jag diggar dej!

Hejsan, jag orkade inte med att lägga in något inlägg i går för de blev så sent. Men nu ska nu allt få höra allt från min minnesvärda kväll!
Annars var gårdagen bra, va i tidaholm och kolla runt hittade ett halsband.
Men vid 3-4 tiden kom Hanna L och Clara hit och vi hade lika roligt som vanligt.
Tjugo i 5 kom Sofie och hennes pappa och vi åkte till Fröjered.
De börjar med att vi gick på en parkering som var som en sjö, så blöta var vi redan från början.
vi stod i kö i 5-10 minuter och sen kom Tola och Hanna P.
Vi gick mot ingången och Tola ville verkligen inte gå, så jag prata lite med henne och sen gick vi den hemska spökvandringen.
Jag skrek inte så mycket för att vara jag och jag gick ytterst och sist!
Men vad gör man inte för Tola♥
De bästa på hela vandringen var när Hanna P trodde att de var en docka vid ett träd också var den levande.
Allt var helt tyst i skogen då hör man Hanna - ÅÅ FYFAN!
Haha vilka skratt de blev säger jag bara!
Samma när Sofie trodde att hon gick med Hanna L men Hanna L gick längre back och sofie traskade i armkrok med ett spöke!
HAHA när Sofie märkte detta, jjaa fy hennes min var den bästa på flera år!
Denna promenad har vi redan bestämt att vi ska göra nästa år också.
Vi kom hem vid 7 tiden och då följde hanna L och Clara mig hem och vi pratade om kvällen och sen spelade vi wii!
ååå minnen för livet!
-
Jag vill tacka alla för ett starkt minne som kommer finnas i mitt hjärta hela livet! ♥

(Klicka förstoring)

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: va bra, jg har lagt till dig också nu:D

2010-11-14 @ 11:16:35
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: Cassandra Boman

Hej =) Kan du säga till när du har skickat inbjudan?? Vill du följas på bloglovin??<3

2010-11-14 @ 19:16:58
URL: http://caassandrabomaan.blogg.se/
Postat av: hana

najsiga bilder! hur har din dag/kväll varit? :D

2010-11-15 @ 22:24:59
URL: http://hanashakiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0