Ich liebe dich ♥♥

Hejsan, jag känner att jag har blivit dålig på att uppdatera... aja jag har inte tiden tyvärr.
Men jag ska bättra mig jag lovar!
Denna vecka har gått jätte fort, och de är bara positivt!
Snart är de Jullov och jag måste snart in och köpa julklappar som är så himla svårt.
Aja.. Jag hittar alltid något, jag har hört att de är tanken som räknas?
Skoldagen var väl sådär... segare än vanligt faktiskt.
Men annars har dan varit super!
Som spenderats med Filip♥
1 månad med underbara dig, och hoppas verkligen på flera.
Jag älskar dig, jag vet inte hur många gånger jag har sagt de och hur många gånger jag kommer upprepa de.
Jag säger de för att de verkligen kommer rakt från mitt hjärta och de hoppas jag du vet.
-
När du tog min hand jag visste redan då
De e dej jag vill leva med
De e dej jag vill åldras med
De e dej jag vill dela alla dar♥

Te amo
Ich liebe dich
I Love you
Jeg elsker dig
Je t'aime
Ti amo
Jag älskar dej, Filip olsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0