En stjärna lyser så klart ! ♥

Godkväll, eller vad säger man.
Här är de kallt som bara den, och kallare kommer de att bli.
En sak måste jag säga, och de är att min kamera är helt sönder....
Objektivet är pajj, så jag får väl låna syrrans kamera så gott de går.
Som sagt här är de kallt som bara den, och jag har inte skaffat några vinterskor än!
Fast de går än så länge, men om de ska bli mycet kallare så är de nog dags för Ida johansson att skaffa sig ett par vinter skor, men problemet är att de inte finns några som jag vill ha.
De finns bara stövlar och sånt, och de är en riktig diss från mig.
Jag vill ha vanliga tenniskor som är varmfodrade.
Och de finns ingenstans.
Annars knallar livet på, idag har inte hänt så mycket.
Och i morgon blir de en seg dag i skolan och sen Filip på eftermiddagen! ♥
Har inte så mycket mer att berätta, ni får ha de bra.
R.I.P Canon Digital IXUS 85IS

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

håller med om att det är KALT! :O <3

2010-11-29 @ 20:12:33
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0