Du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du!

Rubriken är tagen från en underbar låt, hittade ingen bra video på youtube annars skulle den kommit upp här!
Just nu sitter jag och pratar med Clara på msn och lyssnar på denna underbara låt!
Idag har jag inte gjort alls mycket fixat i garaget,
städat och kollat på handbollträningen med mathilda, för jag har skadat foten som sakt!
Men Jag ska träna nästa vecka de har jag bestämt mig för, annars blir de ingen match på lördag och de vill jag ju!
Jaja... de är långt kvar tills dess!
Snart är lovet slut, och de har gått i rasande fart!
Jag har verkligen inte hunnit med allt jag skulle  gjort, men tur är de tre dagar kvar.
Idag kom även Filip hem!! <3
Imorgon blir de underbara gårn med de underbara gänget! Älskar stunderna med er!
Nu ska jag fortsätta prata med min älskade syster & efter de ska jag sova.
Så ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!
Vi är coola ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kika in på min blogg och handla nåt fint smycke till dig eller till någon du håller kär i julklapp? just nu 15% hos min sponsor hoofstore, ex ett par smycken kostar 39kr och du får rabatten så kostar dem bara 5kr! billigt va?:) men obs erbjudandet är bara tills imorgon så skynda på! // Kristin!

2010-11-04 @ 21:49:22
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0