Dina ögon, ditt fina leende får mig att rysa♥

Hej, och förlåt för att de har dröjt så länge med ett nytt inlägg.
Jag har haft för mycket att tänka på.....
Alldeles för mycket, min hjärna är helt full av tankar.
Jag vill ha bort alla tankar, allt bara trycka på paus knappen ett tag.
Bara sitta och tänka, låta livet gå sin gång.
Livet har sina mörka stunder, men som en kär vän till mig sa att dom finns till för att du ska inse när de ljusa stunderna i livet är och njuta av dom.
-
Det har inte hänt så mycket sen sist, skolan är som vanligt. bara lite tyngre än vanligt.
Idag har jag vart med underbara Tricia som verkligen finns där, lyssnar alltid.
Säger att hon har tid när hon egentligen inte har de.
Tricia liljedalh du är en sann vän!  Gud var god när du blev till.
Imorgon blir de gårn och sedan väntar Sm.
Helgen kommer bli full av liv.
Ha de bra så hörs vi! ♥
play the moment
▌▌ pause the memories
stop the heartbreak
◄◄ rewind the happiness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0