Cold and dark!

Hejsan!
Nu kan man säga att hösten har kommit hit! jag var ute i går kväll och fota vid 4 och då höll solen på att gå ner!
De är ju läskigt när tiden går så här fort, jag tycker inte de va länge sen de var sommar och man satt uppe hela nätterna för att solen var framme.
Ja men nu är de över, Idag vet jag inte vad som händer.
Antingen ska jag träna eller inte får se hur foten är.
Jag skadade en ännu en gång på handbollen i går så jag har dragit upp min gammal spricka igen.
Men de får jag leva med, smärta är skönt.
Imorgon blir de att åka till Clara efter maten med Hanna lundell och sen efterlängtade gårn!
Saknar gänget otroligt mycket, tiderna på gården är något speciellt!
Men nu ska jag röjja upp mitt rum, för de behövs!
Ha de bra, och ställ gärna mer frågor på frågestunden!
-
The cold and dark autumn has settled over us...♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv : tack ,men jag är så less ,

har haft de sen jag började blogga med devote.

och ja , då blir man lite less :D

2010-11-04 @ 13:50:48
URL: http://tieepjenny.devote.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Förlåt, men jag har glömt att avgöra dagens blogg! Men nu har jag avgjort den! Klicka på bilden i inlägget "dagens blogg VINNARE" för att se om du vann!

2010-11-04 @ 14:02:50
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: emmie

fina bilder. hösten är mysig , tkr inte du det ? (:

ska du göra idag dåå´? :D

kram ♥

2010-11-04 @ 14:25:05
URL: http://eemmmmies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0