Allt du behöver är kärlek. Kärlek är allt du behöver♥

Just nu sitter jag och lyssnar på Curly sue med takida.
Hans röst ger mig rysningar så underbar är den!
Idag har jag inte gjort alls mycket, jag vet att jag sa att jag skulle behöva plugga massor men vårat prov blev flyttat från onsdag till fredag!
Så min dag har varit slapp, har fixat massor med håret och ansiktet. (Silverschampo,hårinpackning & ansiktsmask)
Men får ändå träna lite på provet idag också men inte som en galning som jag gjorde igår.
I morgon blir de att träna handboll inför SM, sen har jag inget mer planerat.
-
Igår tittade jag på ett program som hette Ung&bortskämd, ett helt sjukt program.
De handlar om  10 studenter som är så bortskämda av sina föreldrar och nu har dom fått i uppdrag att bo tillsammans med de andra 9 i ett hus.
Och dom ska städa,diska och de viktigaste jobba ihop pengar till mat.
Dom får därför ett jobb uppdrag, de ringer föräldrarna och bekräftar vad dom ska göra.
Om dom inte lyckas med jobbet så får dom inga pengar till mat.
Detta verkar vara mycket svårt och besvärligt för studenterna så långt jag har sett.
En del kan inte ens damsuga!? Ja bortskämda unga säger jag bara.
Rekommenderas verkligen att se, ett gott skratt.
Nu ska jag gå och duscha ut hårinpackningen.
ha de bra!
Bild från google.

Kommentarer
Postat av: josefine - foto & allt möjligt

Svar ; åh tack vad glad jag blir ! :DD

2010-11-16 @ 21:13:58
URL: http://josefineolssons.blogg.se/
Postat av: hermy sötnos

sv; jo vad menar du med det?

2010-11-16 @ 22:12:08
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0