All i need is you ♥

Usch, jag tror jag fryser ihjäl!!
Här har världens snöstorm dragit förbi, de är svinn kallt och de blåser snö från alla håll.
Jag gillar vinter innerst inne men, när de blir sånt här väder så kan vintern dra!
Igår va jag med Filip som är underbar♥
Haha han är osså mästerkock då, kan vända pannkakor i luften! Tufft !
Idag har skolan varit sådär.. seg & dan.
Imorgon händer inte mycket ska nog ut och ta lite bilder på snön om de inte blåser för mycket.
-
Livet är som de är, de knallar och små springer.
Jag orkar inte bry mig längre, alla problem har blivit till en hel sörja.
Som jag lägger bakom mig nu, och lever i nuet.
Jag kan inte begär mer av allt, de är bara inse och leva vidare.
Ajja nu ska jag gå och värma lite Choklad.
Ha de bra! ♥
I love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0