En Rolig förmiddag ! <3

Hejsan !
kom precis in efter en rolig förmiddag , som tillbringades med Viktoria och Linus.
Jag vaknade halv 10 hoppa in snabbt i duschen och fixa till mig.
Sen cyklade jag till schack brädet där Viktoria och Linus väntade på mig.
Vi gick till mini golfen som vi trodde va öppen men var stängd och öppnade inte fören  kl 12 , och klockan var bara 11.
Så vi gick till stadsparkens lekplats i stället och hade lite kul där !
Sedan gick vi och köpte glass på frestelsen , som var mycket gott!!
Sedan var de dags att spela mini golf!
Innan vi började spela så sa jag att jag söög på mini golf !
Men de verkade inte så i dag , för jag vann , Linus kom två:a & sist men inte minst kom Viktoria på tredje plats!
Vi hade väldigt kul i alla fall!
Jag och Viktoria fick en väldig diskussion om en hund som inte hade svans.
Viktoria -Den har ingen svans! kolla Ida!
Ida -Ne de har den inte, va gulligt!
Viktoria -Men den ser väldigt puckel rumpad ut!?
Ida -Men den kan väl inte rå för att sina rumpor ser beniga ut eller!?
Viktoria -Rumpor, menar du att hunden har två rumpor?
Ida -Ja! eller vad säger jag ?! haha !
Viktoria: Hahaha !
Ida - men kolla nu hälsar två rumps hunden på en annan hund Viktoria kolla!
Viktoria - Hahahahah !
Ja så kan de låta när jag pratar !
Hahahah !
Nu sitter jag i alla fall här och ska nog snart gå ut i solen lite...
Ha en bra dag kram!
Lite bilder från dagen!

Kommentarer
Postat av: sara- en foto/vardagsblogg

sv; tack vad glad jag blir:)

2010-06-21 @ 15:02:48
URL: http://phooto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0