Mina tjejor är bäst i vårt och tort ! <3

Idag har jag gjort massor i egentligen men känns som jag inte gjort någon ting.
Jag åkte till Skövde och shoppa där på förmiddagen , jag hittade mycket kläder och sånt.
Och jag och min bror såg Harbie ! lite coolt tycker jag! Min bror ville fråga om han fick köpa harbie men han fick inte fråga de för mig !
Så nu har han bestämt sig för att ha en bubbla när han blir stor som ska heta harbie , bara för han tror att harbie kan leva som vi människor som han för på filmen "Harbie full taknad".
När jag kom hem från Skövde så hann jag inte mkt mer än att äta fören jag blev skjutsad av pappa till samlingen.
Vi hade nämligen match i dag mot våmb med mina älskade tjejor !
Vi vann matchen med stil 7-1 till oss! Inte dåligt ! <3
Efter matchen i alla fall gick jag pappa och theo hem.
När linnea kommer på cykel och skriker bra spelat ida !!
Och får världens fart med sin hand rakt på min rygg och världens snärt blir det ! Så min rygg är jätte fin , en stor han på ryggen.
Men smärta är skönt ! haha !
Men nu ska jag nog sätta på en film eller något för jag är rätt trött efter matchen.
I morgon blir de nog badet med mathilda så kommer inte blogga så mycket i morgon!
Men ni får ha de så bra och hoppas ni har ett kanon väder som jag ! <3
Lite bilder från matcher vi spelat ! <3


Some people think football is a metter of life and death.

Is assure you, it´s much more serious than that! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0