Ta vara på livet min vän, dagen som gick kommer aldrig i gen ! <3

Hej! har inte haft tiden och lusten att blogga på ett tag nu.
Men i dag har jag haft filmmys med Ellen och i morgon blir det att packa för hela slaten. Åker till stockholm på tisdag för att shoppa & såklart gå på grönalund och kommer hem på torsdag kväll!
Men Clara kommer hit i morgon också, älskar dig gumman, du ställer alltid upp vad som än händer ! Älskade syster !
Ellen kommer också va med i morgon då får hjälpa mig att packa och sånt tycker jag.
Jag kommer ha dator i Stockholm men kommer inte ha tid att blogga något, så de blir bild bomb och ett långt inlägg på allt jag köpt och gjort de kan jag lova! När jag kommit hem.
Har inte mycket att berätta för har inte gjort så mycket, men men GLÖM inte att lägga en röst på mig hos Tola Jag är bild numer ett skulle bli mycket tacksam om ni la en liten röst på mig! <3
Blir lite bild repris på underbara sommaren 2010, som nu börjar gå mot sitt slut verkar det som eftersom de är jätte regnigt och kallt här!
Har så underbara minnen från denna sommaren, kommer sent glömma den ! ♥
Men ni få ha de bra puss! ♥





Kommentarer
Postat av: Olavsine

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-11-28 @ 12:01:01
URL: http://olavsine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0