Stockholm i mitt hjärta♥

Hej, först och främst vill jag tacka min älskade clara för hjälpen med bloggen, som tack för hjälpen får du en länkning på bloggen ! <3
Ja som sakt Stockholm i mitt hjärta!♥ De har varit underbart dom här tre dagarna jag varit i Stockholm.
Vi åkte in vid 10 och va i Stockholm klockan 12 på tisdagen, då gick vi till hotellet men fick inte rummet fören klockan tre så då gick vi runt och kollade lite i området där vi bodde, och vi bodde i globens hotell! Coolt faktiskt för när man åt frukost så kunde man se i globen vad som hände där och så.
Vid tre fick vi rummet så då byte vi om för de var så varmt och gav oss av till tunnelbanan som sedan gick mot gamla stan!
Gamla stan var jätte mysigt att gå runt i, massa roliga små affärer jag köpte en t-shirt där på affärer Rock town.
Vi köpte även ben & jerrys glass på restaurangen där i stan.
När vi hade ätit våra glassar begav vi oss till slottet och kollade runt där, vi blev sedan trötta och åkte tunnelbana tillbaka till hotellet och kollade på en bra film med godis och chips!
På onsdagen pt vi och sedan bar det av till GRÖNALUND!!! Som var helt sjuukt roligt, hade mina förväntningar och dom knäcktes totalt! Där var vi hela dagen, åkte attraktioner och hade jätte roligt.
Sedan på kvällen gick vi till skansen och kolla va dom hade där, bara jag vågade klappa en orm !?! Jag har gjort de förut och tycker dom är mycket mysiga djur. Sedan åkte vi hem och åt på macdonals och sedan till hotellet.
Torsdagen var de hemfärd som stog på schemat. vi packade alla saker och åkte upp på globens topp!(kommer bilder!) och be gav oss till stan och shoppa men jag hittade inte så mycket och hade inte lusten att shoppa (som inte är vanligt!!) Men jag hittade ett halsband och hår inpackning.
Sedan gick tåget vid 4 och vi åkte med de , och de blev jätte försenat för att de var arbete och andra tåg gick sönder.
Men klockan sju ungefär var vi i Skövde (1 timme försenat) och va i hjo klockan halv åtta.
Jag "sprang" ner till datorn och har suttit här sen vi kom hem. Tänk va mycket som händer när man är borta haha!
Men nu ska jag kolla ännu en gång på new moon för att den var så bra! Pusshej♥
Kommer några bilder från Stockholm tog över hundra bilder så tar dom bästa !  <3





Kommentarer
Postat av: Tola

Det låter jätte mysigt! (L)

2010-07-30 @ 16:37:18
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0