Photoscape !

Hej!
Har laddat hem photoscape för en stund sen , så sitter och testar de lite nu.
I går cykla jag , ellen hanna och stella till mullsjön och bada, glömde kameran hemma och ellen tog med kamera utan batteri KLANT! men jag har också gjort de några gånger! hah
Idag vet jag inte va som händer familjen är i skövde hela dagen och jag är hundvakt åt stella kanske blir att åka ner med henne till vättern och bada lite får se hur de blir.
Nu ska jag fortsätta med photoscape och sen gå en sväng med stella.
Hon stannar tills på torsdag så jag ska nog upp och träna lite agility i kväll också, i sånna fall kommer de blider.
Men ni få ha de bra !
Pusshej! <3


Som sakt testar photoscape, gjorde en liten bildsida med stella !

Kommentarer
Postat av: Clara :D

var me i min fototävling här : http://cclaraa.blogg.se/2010/july/fototavling.html ! :D

2010-07-21 @ 11:45:49
URL: http://cclaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0