Livet är som en bergodal bana ! <3

Hej!
Har inte orkat och inte haft tiden att blogga denna helg.
Har haft mycket saker att göra och att tänka på.
Men har haft en bra helg med mina kompisar och familjen.
Idag bada jag i Vättern med Fanny, 17 grader och de var jätte skönt nu när vi har 33 grader i skuggan !
I morgon vet jag inte vad som händer , jag tar dagarna som dom kommer nu på sommarlovet.
Har inte mycket att skriva om för har inte orken eller lusten just nu....
Men gå gärna in och rösta på mig på veckans blogg på http://ellensvanstrom.blogg.se/ så blir jag mycket glad och tacksam!
Men nu ska jag gå och kolla på fotbollen de är ju final match idag mellan Spanien-Holland, själv håller jag på Spanien.
Men ni få ha de så bra kramar Ida ! <3
Du är som livets bergodal bana lik ett vattenfall som faller från jordens yta.
Du får mig att sväva ut i rymden och lämna jordens yta ! <3
Miss you ! ♥
Vi sitter på ett berg ovanför havet.
Och du frågar mig om jag älskar dig?
Jag svarar inte och du ser att en tår faller från min kind ner i havet.
Gråter du frågar du?
Ja svarar när du hittat den tåren ska jag sluta älska dig!
Och tåren kommer du aldrig att finna!
Och jag kommer aldrig sluta älska dig ! ♥
Och fy va jag saknar diig ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: ellen

Jahapp, då var veckans blogg utagen! Vinnaren är ingen mindre än ↓



iidajoohanssoon.blogg.se



som fick flest röster i denna gången av veckans blogg! Snaart kommer en bild tävling, då kanske det blir vinster!

Fårse, det om jag kommer ihåg!

PUSS.

2010-07-12 @ 10:55:07
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/
Postat av: Byllan

Kolla in på min blogg i inlägget veckans blogg så ska du få se;)



Glöm inte att anmäla dig när du ändå är inne :P

2010-07-12 @ 12:50:38
URL: http://emeliiebylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0