Kärlekens dörr är svår att öppna Men ännu svårare att stänga.

Har kollat på två underbara men ändå sorgliga filmer.
En i går natt och en nu , jag kan verkligen rekommendera dom !
A walk to remember: En underbar film, men du måste va bered på att du inte kan hålla tårarna borta.
Jag säger bara jag brukar inte gråta och filmer men den här grät jag till och med efter jag hade sett den.
Rekommenderar verkligen denna film som handlar om att kärleken kan vara så underbart men ändå så grymt!
Man måste ta vara på när den underbara kärleken när den varar och glömma att den har ett slut!
P.s i love you: Ännu en underbar och vacker film som man inte heller kan hålla tårarna i styr!
Kärleken är så underbar och kan göra så ont.
Ibland undrar jag varför de finns kärlek när de gör så ont när den försvinner! <3
Tur så finns den och den är så underbar och vacker så de är inte är sant!
Kärleken kan va livet men den kan ändå bli döden för vissa! <3
Jag rekommenderar båda dessa filmer !
Dom får HÖGSTA BETYG från mig ! <3

Kommentarer
Postat av: Tola

Grattis du är en av finalisterna!

Be nu dina vänner och läsare att rösta på dig.



Lycka till! :)

2010-07-21 @ 16:22:47
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0