Hemma från underbara forsvik ! <3

Hej!
Bloggandet har tagit ett litet stopp nu när jag har varit i underbara forsvik.
Fanny (min kompis) campade där med sin familj och sms:a mig när jag , pappa och theo va nere och kolla på raggarbilarn nere i parken och undra om jag ville komma och sova över i forsvik.
Såklart ville jag de så jag packade väskan fort och blev skjutsad av pappa dit och har haft en underbar helg med fanny.
Jag kan inte skriva allt vi gjorde för då blir de en hel bok så låt bilderna tala ! <3






Kommentarer
Postat av: ellen

har dagens fråga på bloggen!

Kika, kommentera så blir jag glad!

ellensvanstrom.blogg.se !!! :D

2010-07-05 @ 17:20:54
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0