Dagarna & tiden bara rinner i väg ! <3

Hej , jag har inte bloggat på länge för att jag inte suttit vid datorn nu när de är så fint väder ute!
Onsdags: I dag va jag med albin innan han skulle iväg på match , sedan på kvällen så gick jag ut en liten sväng med fanny till vättern , så onsdagen var en rätt slapp och rolig dag.
Torsddags: I dag så var jag tvungen att ställa mobilen på alarm , för att jag inte skulle missa att gå upp  tid för jag skulle möta tola på torget kl 10.
Så jag träffa henne där, gick och köpte en present till hennes mamma och sedan ner till badet.
Efter sen stund blev vi sugna på glass så då gick vi och köpte de som smälte jätte frort!
Ellen kom sen och badade och solade med oss och sen kom Mathilda och Linnéa också!
Vi hade väldigt kul på badet, sen gick jag och tola hem och stekte pannkakor.
Och jag hade bränt mig så mycket så jag stekte pannkakor i bh ! haha.
Sedan fick tola hit albin, men tola trodde han inte skulle komma men han kom.
Fast han kunde inte va här så mycket innan vi skulle åka i gen men roligt ändå!
Jag cykla i väg till fotbolls träningen och tola till sin match.
Efter fotbolls tränignen hade vi grillfest med laget uppe hos stina jätte kul va det!
Visste ni att marshmallows kan flyga ? de kunnde i alla fall min!
Fredag: Idag åkte jag ner till badet med Linnéa och Mathilda för att sola och bada med dom , alltid lika kul!
Men nu skulle dom på bio på filmen
eclipse så nu sitter jag här vid datorn och är jätte trött.
Mycket mer händer nog inte i dag.

Ha de bra !

Lite bilder från grillfesten!




Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Sebastian

Tack =)

2010-07-03 @ 07:54:23
URL: http://minbasse.blogg.se/
Postat av: Sara!

superfin blogg :)

vad har du haft för program för att göra din fina header ?Kram

2010-07-04 @ 22:33:49
URL: http://zaruu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0