Sveriges coolaste brudar!

Godkväll.
För de första vill jag säga att jag inte hann med att göra en collage idag och jag kanske inte hinner de i morgon heller de beror på hur tiden ligger till, jag har massor just nu.
Idag har dagen bara flugit förbi med underbara personer.
Dagen börja med att Clara kom hit och vi kollade på Lejonkungen, haha gud vad vi skratta.
Tror jag inte skrattat åt en film så mycket. "vad är ett motto, inget men de rimmar på lotto" Haaha jag och Clara saknar våran barndom, låter som vi är jätte gamla men jag saknar faktiskt den tiden allt var så lätt då på något vis.
Tiden då kärlek var en puss på kinden, rädslan var spökena under sängen & den största smärtan var när man ramlade och skrapade knäet.
Men man kan inte få tillbaka de förflutna, så man ska leva livet.
Skulle även tagit hål i öronen idag, men de blev inte så.
Men Tricia & Clara fick mig in i affären i alla fall.
Tror de blir på måndag i stället.
Nu ska jag gå och lägga mig, ni får ha de så bra så hoppas jag att vi hörs i morgon.
Om inte de så vill jag önska er alla Ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

Det va riktigt nära att du tog hål ;)



Gör det på måndag du, jag följer med dig <3

2010-12-30 @ 23:29:02
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0