Under ytan..♥

Hej, jag har precis vaknat men fortfarande ganska trött.
Igår var dagen guld!
Jag var med Johanna och Clara och färgade Claras hår, blekte och färga de igen.
Och jag har hållit follije,matat,satt på kranen ja jag har gjort allt åt Johanna om jag säger så.
Vi hjälpte Clara med att färga hennes hår, visst de blev svart men de blev inte rött i luggen.
Men vi gör nya försök någon gång.
Vi kollade även halvt på eclipse verkar rätt bra, av de lilla jag sett.
Vid 7 tiden bar de av till gårn, de var sista gången innan jul...
Så kommer inte träffa Ida och Cajsa på 3-4 veckor! Usch..
Vi hade ett julspel och ja! Linnea martinsson var den snyggaste stjärnan jag sett i hela mitt liv!
Stunderna på gårn är verkligen starka minnen hos mig!
Ni förgyller min dag.
Idag blir de stå på almenäs marknad och sälja kött.
Tror de blir något liknade i morgon också.
Så uppdateringen kommer inte va så hög, hoppas ni klarar er.
Ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0