The christmas night ♥

Godmorgon!
Hoppas ni alla har haft en bra julafton, de har jag i alla fall haft!
Jag har fått massor med julklappar och är väldigt nöjd med årets jul!
Mina gäster kom vid ett tiden och vi åt julbord.
Som alla år satte vi oss med julgodis och must framför tv:en för att se Kalle anka klockan tre, ja de är inte en riktig jul utan Kalle anka.
Sen kom "tomten" och delade ut julklappar, min bror är lika rädd för tomten varje år!
Som ni ser håller ett bild spel lite längre ner och rullar igång, men jag lovar er ni hinner läsa klart.
De spelas om och om igen.
På bild spelet ser ni min outfit på julaftonen & ni ser några julklappar jag fått.
Vid 6 tiden följde jag med min farmor hem för att gå på midnatts mässan i södra fågelås kyrka, för konfans skull.
Och de var den finaste mässan jag har varit på.
Hade även en skrattande Tola med mig i kyrkan, Har alltid lika kul med dig! ♥
Jag kom hem vid ett och gick och lade mig direkt, hade en riktig sovmorgon idag!
Men en kvart kommer Farfar och farmor hit, så de är dags för mig att göra mig i ordning de sista.
Ha en fortsatt bra jul allesammans!
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0