Mot sitt slut...♥

Hejsan hoppsan!
Slänger in ett litet inlägg innan jag låter denna dagen blåsa förbi.
Idag har jag bara gjort nödvändiga saker som;
Städat hos kaninen, rensat bland kläder och smink och även fått i gång en mobil!
Så jag är rätt så stolt, över dagens insats.
Just nu har vi gäster, men jag kände att jag inte orkade med allt längre så jag ska strax sätta på en film och blunda lite.
Imorgon så ska jag antingen spela hockey med min bror eller så kommer Clara hit en sväng, de va himla längesen faktiskt.
2010 börjar dra mot sitt slut och i morgon hade jag tänkt att göra ett collage med bilder som ska visa hur mitt år har varit.
När jag tänker tillbaka har detta år varit de bästa på länge, jag har kärt känna så många underbar personer, upplevt underbara,hemska,sorgliga,glada stunder och jag vill tacka för allt som både vänner,familj,släkt ja alla ni som har gjort detta året till de bästa på länge!
Jag vill tacka för alla minnen, allt som jag kommer bära med mig genom livet, blicka tillbaka till när jag är ledsen!
-
Och nu vill jag säga till er alla att ni är underbara, och jag har haft en sån tur att få lära känna er!
Gud var god när ni blev till, Och jag vet 2011 kommer bli lika bra om inte bättre än detta år tillsammans med er!♥
Tack för detta år!

Kommentarer
Postat av: Tola

Jag älskar dig med ! <3

2010-12-30 @ 11:56:12
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
Postat av: Tricia <3

Tack själv gumman !<3

2010-12-30 @ 16:24:35
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0