Merry Christmas!

Ja som rubriken säger, jag hoppas ni alla får en riktigt bra jul!
Jag ska strax gå och äta julfrukost med familjen de luktar ända ner till mig! mums.
Idag firar vi Julafton med Farmor,farfar, mormor,morfar och såklart familjen. Dom kommer runt ett så idag blev de ingen sovmorgon.
Igår hade familjen julmys med uppesittarkväll av bingolotto, men jag gick och la mig runt halv elva.
Vi hade massa julgodis vi gjort, och julmust.
Kommer blid på allt senare ikväll, och föresten har jag fått lov att använda min systers kamera på jul!
Så nu får ni vänta er massa bilder (kommer även bilder på de flesta julklapparna)
Jag har inte så mycket mer att säga mer än att ni får ha en grym jul, så hörs vi.
-
God jul och gott nytt år!



Kommentarer
Postat av: Tricia <3

Dsm, gumman hoppas du får en riktig bra julafton :) <3



Puss och Kram Tricia <3

2010-12-24 @ 18:59:13
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/
Postat av: Tricia <3

jaaa :D <3

2010-12-24 @ 19:01:10
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0