Mer jul... ge mej mer jul.

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, han ska nämligen köpa med färg patroner till skrivaren.
Men jag avslöjar inte varför jag behöver de, en liten hemlis!
Idag har jag haft fullt upp hela dagen.
Och jag började att städa hela källaren, som tog ungefär 2 timmar har även hjälpt till med att slå in julklappar.
Såklart pyntat granen och har även tränat.
Efter träningen gick jag ner och köpte några julklappar i sista minuten!
För imorgon är de stora dagen. I år firas de hemma med Familjen, mormor o morfar och även farmor o farfar.
Juldagen kommer Farfar och farmor hit, (har två farmor och farfar).
Sen är julen över hos Ida johansson och nyår väntar, än så länge vet jag att de blir firande med gooa vänner.
Nu ska jag mysa med lite Choklad och kex.
Pusshej ♥
Jag lovade ju bild på julklapparna jag har fått, ni får tyvärr vänta lite på dom bilderna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0