Memories♥

Hejsanhejsan!
Just nu dunkar jag musik och försöker städa, men de känns inte lönt!
Helgen har varit underbar, som spenderats med Clara och Filip ♥
Igår åkte vi tre in till Skövde för att köpa julklappar och gå på Bio.
Hitta allt som jag hade väntat mig och dessutom lite mer.
De är svårt att köpa julklappar, de tycker i alla fall jag. Samma med födelsedagspresenter!
Så de blir en riktig diss från mig, men jag har även en väldig hiss med mig.
och de är Harry potter & dödsrelikerna del 1, visst den sluta sorgligt och man blev arg på att den sluta bara mitt i. Men de är ju de som är meningen, så nu får man vänta tills nästa sommar för att få se del 2!
Vi kom hem runt 9 och då kollade vi på eclipse ännu en gång. Jag tyckte inte den var lika bra som dom andra två faktiskt.
Men sen åkte Filip hem vid 12, så då kollade jag & Clariiis ännu en film och sen la vi oss runt 2.
Idag har vi inte gjort så mycket fotat och lite sånt, Clara åkte hem runt 3.
Sen dess har jag försökt städat och röjja upp lite, men aja tillslut klarar jag väl de.
Imorgon blir de match sen tar jag dagen som den kommer.
Ni får ha de så bra så länge och njuta av bilderna!♥

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

Naawww!♥ tack gumman!



Jag gör allt för dig med !♥

2010-12-11 @ 22:55:09
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0