Julafton ♥

Godmorgon!
Här dunkas de musik, så att de snart hörs ut till gatan!
Men de skiter jag i för jag måste vakna till lite, så de är ett sätt jag rekommenderar om ni vill bli klarvakna.
De funkar jag lovar, haha.
Jag hade tänkt att ladda upp lite bilder från julaftonen och från i går.
Idag vet jag fortfarande inte vad som händer i dag, men jag tar dagen som kommer.
Imorgon blir de att shoppa loss med Tola i Skövde, äntligen bara du och jag. De va riktigt länge sen faktiskt!
Så i morgon kommer kusinerna Johansson röjja hela skövde, haha.
Nu ska jag gå och duscha sen ska jag vara lite nyttig och äta riktig frukost. Istället för Fanta och godis.
Ha de bra! ♥
Inga bilder på släkten tyvärr, dom vill inte va med på kort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0