En liten gåva är bättre än ett stort löfte

Hejsan, har vinkat av tola för en stund sen.
Dagen har varit underbar med dig!
Vi åkte in till Skövde vid halv elva och va i Skövde runt elva.
Haha, jag vet inte hur många omvägar vi har tagit idag, men varenda minut med dig är guldvärd!
Jag hittade de jag skulle ha och såklart lite till, var nog desamma hos Tola.
Har fått många nya minnen, och skratt för livet!
Allt blir så galet med dig tola, stunderna med dig är underbara.
Och du ska veta att du betyder så otroligt mycket ♥
Imorgon tar jag en slapp dag, bara skiter i allt ett litet tag. De behöver vi alla tror jag.
Komma bort från allt lite, bara göra sånt man själv har lust med.
Kommer bilder nedanför vad jag köpt idag.
Men jag hade tänkt att lägga mig och kolla på film ha de bra!
-

Kommentarer
Postat av: Tola

Du är helt underbar du med ! (L) Tack för stunderna med dig (a)

2010-12-28 @ 12:12:06
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0