Det är bara jul en gång om året och det är mer än nog.

Godmorgon!
Nu är de bara en dag kvar till julafton, och här hemma betyder de att hela huset ska pyntas med tomtar ljus och ja allt som är med på julen. Även julgranen har kommit upp, så den ska vi pynta idag med.
Och eftersom jag bor i källaren här i huset, blir de mitt ansvar att julstäda hela källaren!
Jättekul! Fast jag har vant mig nu de senaste åren.
Jag vill tacka Tricia och Filip för de fina julklapparna.
De kommer bild på presenterna ikväll och även på julgranen.
Ska även ut och köpa julklapp till min syster, haha bättre sent än aldrig.
Sen händer inte mycket mer här hos mig idag.
Jag väntar med att säga God jul, för de kommer ett inlägg i morgon också.
Ha de bäst! ♥
Byta land och bli dom som försvann ♥

Kommentarer
Postat av: Tricia <3

hihi, Tack! <3



Dsm gumman! Love u <3

2010-12-23 @ 13:18:02
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/
Postat av: Tricia <3

Du ska få filmen , men vi får ta det någon annan dag :)<3

2010-12-23 @ 13:23:43
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0