Den som inte hoppas på att vinna har redan förlorat

Godkväll eller ja godnatt nästan.
Jag kom just hem ifrån Lidköping, jag har varit där med laget och spelat match.
Visst vi förlora men vi spelade bra, och domarna var väl sådär...
Men vi tar nya tag, när dom kommer hit är de vi som tar hem segern.
Annars har jag inte gjort mycket idag.
Har varit ovanligt trött och frysen, för de är så himla kallt!
-20 minus var de i morse!? Och vi bor i Sverige... undrar vart detta kommer sluta!
Imorgon blir de läxor och handbolls träning.
Fredag blir de julavslutning på gårn, och får träffa Cajsa och Ida ♥
Lördag blir de match och marknad, söndag blir de kanske marknad igen om jag har lust.
Sen är helgen förbi!? jag hinner inget längre.
Veckorna bara susar förbi och snart är de jul!?
Om man kunde stoppa tiden säger jag bara....
Ni får ha de så bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0