Att lära utan att göra, är som att älska utan att röra♥

Godkväll!
kom precis hem från en mycket rolig och jobbig handbolls-träning.
Känslan av att man har lyckats, gått i där i från med alla kraven gjorda. Är obeskrivlig!
De är de som gör sporten så underbar för mig, den kan ha sina jobbiga stunder. När man bara tänker på allt dåligt..... varför gjorde jag så? varför blev de så?
Men jag tror att dom stunderna behövs för att man ska inse när man verkligen lyckades!
När man tog klivet över tröskeln, när du vunnit!♥
Sporten har ett stor plats i mitt hjärta, och kommer alltid finnas där.
Alla fina,mörka och rent ut sagt förjävliga minnen man har med laget!
Laget är som en andra familj, vi kan ha små bråk i bland, men alla finns alltid där och tror på en!
Tror på just dig som person, de kvittar vad som händer! dom tror alltid på dig!
Visst vi kan ligga under med 10 mål, men vi kämpar tills domaren blåser av matchen.
Då har vi gjort allt vi kan, en för alla & alla för en!
Visst nästa år går jag ur de här underbara laget, de är tufft... riktigt tufft. Att lämna dessa underbara människor.
Vi har hållit ihop sen handboll-skolan när vi var 6 år studsade bollen som galningar, men val måste man ta i livet.
Men ni ska veta att ni betyder och ni ligger mig varmt om hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0