All i want for Christmas is you!

Hejsan!
Just nu sitter jag och tar en liten paus från allt, så jag tänkte göra ett litet snabbt inlägg.
Idag slutar vi 11.15 + att vi får betygen idag, men jag är faktiskt inte så nervös för det.
Efter skolan blir de att Fika med Linnéa & Mathilda, sen vet jag inte än vad som händer efter det.
Tänkte visa min outfit idag. Men men.. Ska fråga syrran snällt om hennes.
Men nu kommer de ingen bild på de kanske ikväll om ni har tur!
Imorgon blir de att baka julgodis, för jag råka "glömma" de igår, så jag va med  Tricia i stället.
Jag har nog inte mycket mer att skriva utan ni får ha ett riktigt bra lov, för de ska jag!
Pusshej ♥
gammal bild, som väcker minnen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0