You and Me , Me and You (L)

Okej, nu är det Tola här som skriver! Ida ville blogga idag, men orkade inte. Så hon bad mig göra det medans hon är och duschar nu! Igår var jag, Hanna, Hanna, Ellen och Ludwig med Ida och kollade på utomhus bion. De visade "Hairspray". Den är helt okej! För mig är den lite ut tjatad.. Men kvällen var super ändå! Och jag vet att Ida tyckde att kvällen var underbar för det har hon skrivit lite varstans, haha. Efter bion följde jag med henne hem, för att sova över här. Vi både fick stora skrattkramper i magen. Haha,  vi skratta konstant i ungefär 2 timmar typ. Fy f*n vad kul vi hade, gick inte prata.. men det är roligt de! Jag kan säga att ingen av oss minns exakt vad vi sa, så trötta var vi. Idag ska Ida följa med mig på a-lags match. För att sitta o glo på den! Men hon får la skriva mer om det själv någon gång, det latot! Hihih puss på dig kusinen glöm inte Bengan! Ha det bäst nu alla!
Puss hej!
You and Me , Me and You (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0