Varning! varning !

Jag är trött på all sport nu jag har lust att börja om på nytt spola tillbaka allt och göra allt om igen och göra skiten rätt!
Jag är inte glad nu kan man säga! Jag har upptäckt att jag inte kan va med på en av Sveriges kändaste tävling i agilityn på grund av min J***VLA handboll rent ut sakt! Jag är i örebro på handbollscup visst de ska bli jätte kul men jag missar en hel del nu när jag följer med.
De är samma med fotbollen, när jag följer med på läger i Göteborg missar jag ännu en tävling plus klubbmästerskapet i agilityn!
Jag har just nu lust att knögla i hop allt som en papperbit och sedan slängat i soptunnan och tömma den !
Jag ångrar inget jag skriver aldrig för detta kommer inne från!
Förlåt för detta inlägg men behövde få ur mig de ...... ღ
Ellen I miss you so fucking much ღ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0