Underbara timmar,minuter,sekunder med er ! <3

Hej idag har jag varit med Tola,hanna och ellen !
Tola och jag tog massa fina kort i hamnen när hon kom och sedan när hanna kom till oss tog vi många mer fast i stadsparken!
Vi kolla på heart break kid och åt godis, sjuukt knäpp och rolig film rekommenderar den verkligen !! <3
Sen åkte vi ner till underbara hamnen i gen och satt där hela kvällen och prata, tog kort, åt chips och mycket mer.
Fick även besök av söta små illrar haha !
Jag älskar stunderna med er! Som jag glömmer sent ! <3
Nu är jag jätte trött och ska lägga mig! Godnatt ! <3
Slänger in bilderna.
Låt bilderna tala !

De finns så mycket bilder från dagen men dessa får räcka pusshej ! <3
ÄLSKAR ER SÄGER JAG BARA ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ALLT & LITE TILL KÄRA MAMMA! DAU GÖR ALLA DÅLIGA STUNDER TILL EN AV DEM BÄSTA, JAG ÄLSKAR DIG DIN KO. Hoppas du vet vem jag är,



loveeeeeee, ellen!

2010-08-05 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0