Sommartider hejhejdå !! <3

Ja nu känns de verkligen slutet på allt!
Värmen har försvunnit solen ser man inte till längre och bada har jag nog inte gjort på hela augusti så sommar har dragit här i från för länge sen bara att jag inte har velat inse de förren nu.
Sommar härliga sommar du som hjälpte mig hitta nya kompisar du som gjorde gråt till skratt du som läckte mina sår och gjorde så att jag lyfte mig från marken när jag låg där och ingen styrka hade kvar.
Jag vill tacka sommaren för allt den gjort och hjälpt mig med!<3
Ja nu är sommaren över men de betyder att hösten kommer och agility tävlingarna drar i gång !!
Ja i går var de agility möte och jag träna även lite med Stella och hon är i topp form nu lite tjock kanske men de kan man ändra på.
Jag, Viktoria, Hanna och kanske nathailie ska göra ett ungdoms lag till Distrikt mästerskapet.
De kommer bi jätte kul jag och tola ska även va med i Skaraborgs-racet som är den 18 september kanske en tävling den 2 oktober också i Jönköping.
Klubbmästerskapet är när jag är på väg hem ifrån Göteborg så de missar jag men tola kommer klara klubbmästerskapet super utan mig de vet jag!
Idag ska jag va med en kompis och sedan träning ikväll så jag kommer inte blogga mer idag.
Men ni får ha de så bäst pusshej!
Bilder på underbara Stella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0