Om jag bara kunde stoppa tiden ♥

Ja rubriken säger allt, dagarna bara rinner i väg nu och snart börjar skolan i gen.
Fast de ska nog bli roligt att träffa alla igen.
Men i går så var jag och fiska kräftor i karlsborg, men de gick inte så bra vi fick bara 2 stycken.
Men roligt var det och mycket roligt folk.
Idag har jag spelat match mot skultorp if men vi förlora med 4-1.
Men vi tar nog i gen de nästa gång tjejer!
Och efter det var jag på kalas hos kusinen och följde med tola på sin konfa återträff, de var jätte roligt den lilla stunden jag var.
Nästa helg drar jag till ullared och köper grejer och nästa GÖTEBORG !!
Nu ska jag kolla på "som man bäddar...." ni får ha de bra pusshej♥
Bilder från i lördags! ♥



Kommentarer
Postat av: Ellen

hejsan! :) Just nu har jag en tävling på min blogg, regler står där" Skulle" vara kul & roligt om du anmälde dig till den? :)

tack på förhand



/ellen

2010-08-16 @ 21:32:14
URL: http://ellensvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0