Mysig kväll i hamnen ! <3

Hej kom precis hem i från en mysig kväll i hamnen som tillbringats med massa underbara folk !
Idag har jag varit med Sofie och mathilda på förmiddagen och på kvällen gick jag och fanny på konserten i hamnen.
Neverstore spelade när vi va där , jag trodde att jag inte skulle gilla odom men dom va riktigt bra faktiskt. sitter och sjunger på låtarna hela tiden.
Tog kort på dom men har en låne-mobil(För min är på lagning) nu så jag har ingen sladd att ladda in bilderna på men de kommer lite Google bilder på dom !
Dom var otroligt bra och de var världens ös där i lilla hamnen i hjo, helt otroligt att dom sätter upp en rock konsert i lilla hjo!
Minnen för livet , och hoppas dom verkligen spelar här i gen !!
Nu tittar jag på "allt för min syster " som jag har lånat av Hanna! <3 Den verkar bra så ska kolla vidare på den.
I morgon blir de att städa och kolla på massa filmer jag lånat!
Ni får ha de så bra pusshej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0