Känn ingen sorg för mig göteborg.... <3

Ja sorg var de när vi lämnade Göteborg efter har tillbringat en guldvärd helg i Göteborg med de underbara laget!
Gick upp klockan 6 på lördagen gjorde mig i ordning packa de sista sedan bar de iväg mot samlingen vid hallen sedan vidare mot Skövde!
Jag och Amanda köpte dextro som vi åt hela helgen!
Tåget tuffade och gick med oss hela vägen till Göteborg!
När vi kom fram var de underbart väder men när vi skulle träna öppna sig himlen och regnet öste ner!
Jag fick gå av träningen på grund av min fot.
Jag och Julia gick upp till omklädnings rummen i för väg och jag tror inte jag svurit en sån lång ramsa i hela mitt liv.
För nämligen när vi gick haglade,regnade,solen sken och sen när vi kom fram sluta allt !
Vi duscha gjorde i ordning sovgrejjs och sånt sedan bar de av till laserdom!!
De va de roligaste jag har gjort på länge!
Efter de hade vi mys kväll med frågesport, singstar och dansa med mera.
Nästa dag var de dags för match och vi va super bra! de stog lika när de va 30 sekunder får dom in ett tur mål.
Och vi förlorar tyvärr med 3-2 men jättebra spelade vi!
Sen gick vi hem och åt packa i hop och sedan tåg spårvagnen till stationen och tuffade tillbaka till Skövde.
Jag har haft en underbar helg med mitt bästa lag och denna helg glömmer man aldrig!
Tack så mycket jag älskar er!
Idag har jag tillbringat tiden med min älskade syster i gate!
Älskar dig CLARA ROTZÈN ! <3
imorgon blir de match nu ska jag städa för de behövs verkligen !!
Pusshej ! <3


Try to bet us, I'll give you a trip no one has done it ! <3

Kommentarer
Postat av: ebba :)

okej (y)

haha vrf inte ? =D

2010-09-01 @ 17:22:51
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0