Jag går och fiskar.....

hej ! förlåt för detta inlägget inte kom tidigare men har inte haft tid.
Ja i tisdags var jag och fiska i karlsborg och jag fick ingen fiska alls kan jag ju börja med medan alla andra fick 1-2 fiskar!
De var verkligen inte min dag, men jag va ganska glad ändå alla andra fick ju fisk som jag kunde ta kort på.
Vi fick 5 abborrar och en mört men den slängde vi tillbaka.
I går så körde jag fyrhjulig hela dan hos min farfar, som va så snäll och gjorde en bana.
De dåliga med den dagen var när jag skulle köra på en väg för sista gången och sedan gå in så började de ösregna så jag gasa på extra mycket och sen när  de börja hagla la den av + att jag hade en traktor bakom mig.
Så jag hoppa av drog i gången igen och körde där i från som en idoit hahaha!
Men nu ska jag cykla ut till tola och hitta på något med henne vi har alltid lika kul!
Ni får ha de bra pusshej ! <3
Bilder från i tisdags.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejhej, vad gör du då? (:

2010-08-13 @ 17:33:43
URL: http://mahriee.blogg.se/
Postat av: marie

sv: kollar på bdb :)

vilken ras är din hund? :)

2010-08-13 @ 18:30:41
URL: http://mahriee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0