I cry when i think back, but why ? <3

♥♥Hej, idag har jag inte gjort så mycket har städat och tränat trix med stella för hon har varit över helgen !<3
I morgon blir de att dra in till skövde med mobilen som walkman knappen har lagt av på, så de blir att lämna in den på lagning och sen så ska jag och tola ha mys vid hamnen på kvällen om de är fint väder kanske clara osså.
Jag har inte mycket att skriva utan säger att rubriken säger allt!
Jag har tänkt tillbacka på den underbara sommar jag har haft och att den inte kan komma och spelas upp i gen !
Ja jag nästan gråter när jag tänker på de jag har funnit nya vänner haft en underbar sommar med alla nära och kära! får hoppas på att nästa sommar blir lika underbar som denna som tur inte är slut än!
Ja nu ska jag titta på någon riktigt bra film och mysa med stella de sista inann hon åker hem ! <3
Ha de bra och se dessa underbara bilder som ger starka minnen för mig ! <3
Tar dom senaste bilderna för jag vill inte ha repris med alla bilder ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0