Hej då Hjo ! Hej Göteborg<3

Ja som Rubriken säger så drar jag tidigt till Göteborg i morgon med fotbolls laget som kommer bli azzumme ! <3
Jag ska gå upp klockan 6, och jag hinner inte blogga något i morgon och två dagar framåt!
Hoppas ni ha de bra där ni är medans jag röjjer Göteborg med dom bästa brudarna !! <3
Idag hade jag sovmorgon till 10 över 9, och i morse när jag stog och platta håret märkte jag att de var 10 minuter kvar tills min lektion börja!
Jag sprang till skolan och kom i tid, som tur va.
Jag slutade halv 2 så de va en slapp skoldag när jag kom hem börja packa lite smått och sedan hade jag lust att fota med visste inte på vad så tog lite bilder på mig själv (kommer nedan).
Jag har inte så mycket mer att skriva än att jag ska va med i en foto tävling i Skövde med några bilder jag tagit dom lägger jag inte ut på bloggen för har fel dator.
Så får se hur de gått sen i tävlingen när jag kommit hem från Göteborg!
Ska bli jätte spännande att va med i en fototävlning på riktigt!
men nu ska jag åka ner och köpa en stor godis påse till tåg resen i morgon.
Ha de bäst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0