Goodbye my lovers goodbye my friends! <3

Jag drar nu till Varberg men kommer hem i morgon vi ska hälsa på några kompisar där uppe och sedan ullared!
Kommer inte ha tillgång till dator men ni klarar er nog!
Igår var jag med Mathilda och Wilma vi satt ner i hamnen och myste! De va faktiskt fint väder i går så vi satt där en bra stund och myste och gav Wilma vatten i händerna så mysigt var de när hon slickade i sig allt vatten i från händerna.
Men idag ska vi åka på ett jättefint fik innan vi kommer fram och sedan om kompisarna är hemma ska vi dit så de blir ullared i morgon jag vet inte hur långe vi är där men inte så länge får vi inte va för jag ska gå upp halv7 för att skolan börjar på måndag, de ska väl bli roligt att träffa alla men efter första veckan längtar man nog tillbaka till den underbara sommaren!
Ja nu måste jag stänga av datorn för vi ska åka!
Ha de bäst ! <3
Google bild på Ullared!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0