Godmorgon världen ! <3

Ja godmorgon på er!
Jag vaknade klockan 6 i dag, och när jag vakna såg jag en jätte fin soluppgång så va tvungen att gå ut och ta kort på den.
Jag har packat klart allt nu, sammanlagt blev de två väskor och en handväska.
Vi kommer åka city tåg till Göteborg så de tar ungefär 1,5 timma till göteborg.
Jag tycker de är jätte tråkigt att åka tåg jag har gjort de 3 gånger de här året så jag har tröttnat. Men visst är de mysigt i bland men inte för ofta!
Ja vi är väl framme någon gång på förmiddagen i Göteborg, och när vi kommer dit ska vi träna för ifk Göteborg och i morgon blir de match.
Vi har även aktiviteter som "jois" har ordnat de kommer bli lika kul som vanligt!
Jag tar givetvis med mig kameran till Göteborg så de kommer bli ett jättelångt inlägg och massa bilder kan jag säga!
Men nu måste jag göra mig klar för av färd för kvart över 7 kommer min kompis och hämtar mig.
Ha de bäst nu när jag är borta.
Pusshej! (L)
Den underbara soluppgången!
Vi sitter på ett berg ovanför havet.Och du frågar mig om jag älskar dig?
Jag svarar inte och du ser att en tår faller från min kind ner i havet.
Gråter du frågar du?
Ja svarar när du hittat den tåren ska jag sluta älska dig !
Och tåren kommer du aldrig att finna!
Och jag kommer aldrig sluta älska dig ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0