Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya.... <3

Ja så sant som rubriken säger!
Jag har nu kommit hem ifrån ullared och Varberg!
Jag ska visa mina köp strax men vill bara säga att detta va en super bra avslutning på sommarlovet!
Jättekul att få träffa familjen Johansson, och speciellt lilla bebisen! <3
Vi har träffat på några gamla kompisar som har flyttat nästan till Varberg så vi träffa dom och passa på att handla på ullared!
Och jag hittade massor den här gången brukar inte vara så men i går och idag hittade jag massor!
Vi gick på ullared två dagar, och hela kofferten på bilen blev full med kassar!
Jag har precis blivit klar med att packa upp allt och nu håller jag på och väljer kläder till i morgon första skoldagen!
Imorgon som sakt är de skola men de är inte den jag längtar till utan de är matchen med fotbollen!
Före fotbollen ska vi ha handbolls möte om våran nya tränare och hur säsongen kommer se ut i år.
Men nu ska jag gå upp och äta. Ha de bäst! <3
Bilder på köpen!
Tröja 69.95:-  Byxor 129:-                  Linne 99:-
Linne  79.95:-                                    T-shirt 49.95 :-
Stickad längre tröja 99:-                   Luvtröja 189:-
Och lite mer saker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0