For you i'll break my self in two ♥

Just nu känns de som något är fel, men de värsta är att jag inte kommer på vad.
Ja om livet nu ska va så j*vla underbart så kan la livet bevisa det då !?
Ja från de ena till de andra. Idag har skolan varít slapp hade sov morgon till 20 över 8 men slutade klockan tre men jag överlevde.
Efter skolan så var jag jätte trött slängde i mig lite mat och sen åkte jag för att kolla på min handbolls träningsom har börjat lite smått, och såklart får ju inte jag va med på grund av min fot.
Imorgon ska jag kolla på när mitt lag spelar hemma match vet inte hur jag ska klara att bara titta på och inte kunna göra något.
Ska även få tillbaka min mobil som har varit på lagning i två veckor nu, så på tiden att den kommer kan man säga!
På fredag har jag inte planerat något än vi slutar tidigt i alla fall, kanske ska packa lite till Göteborg.
För på lördag morgon drar jag och dom bästa till Göteborg! Kommer bli bäst !
Nu ska jag gå ut och mysa med kaninen lite.
Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0